  • Data: 2021-04-25 11:47:37
    Temat: Re: e-recepty i PESEL
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsAD1767E9977D3budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Jezeli cos jest bez znaczenia a mimo to o tym piszesz, w dodatku
    >piepszac głupoty to nie dziw sie ze trzeba tego głupoty prostować i
    >ze
    >ja to robię.

    Ok, prostuj.

    Chodzilo nam chyba jednak o to, ile tych recept by sie wyswietlilo po
    podaniu samego kodu.
    Choc jakos watpie, zeby sie cokolwiek pokazalo ... i moze to by
    nalezalo najpierw sprostowac.

    A normalne jest, ze w aptece czegos nie ma i wykupuje reszte recepty w
    innej.
    No ale to calymi pozycjami.

    I mialem akurat przypadek, gdy zabraklo czesci, ale to dokupilem w tej
    samej aptece.
    Swoja droga - nie ostrzegli mnie wtedy, ze musze dokupic wlasnie w tej
    jednej.

    J.