    From: poreba <d...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dzwony koscioła o północy co robić??
    Date: Mon, 4 Jul 2005 19:26:58 +0000 (UTC)

    "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> niebacznie popelnil
    news:daaqlk$562$1@opal.icpnet.pl:

    > A ja uważam, że to Ty przesadzasz. Dziecko będzie się jeszcze
    > budziło z wielu powodów i nie jesteś w stanie wszystkich ich
    > wyeliminować, lepiej zastanów się, jak z nimi żyć.
    > Kościół nie wali w dzwony w nocy ot tak sobie, z byle powodu.
    Droga Redakcjo!
    Mam podobny problem - tyle, że nie dzwonami kościelnymi a z kierowcą
    cieżarówki zajeżdzającego po kolegę o 1 w nocy z sygnałem
    (nie, nie klaksonu) tylko takiej trąbki tuuuuuuruuuuum.
    Nie robi on tego "bez powodu" - woła kolegę na dół.

    > Dziwi mnie po prostu Twój tok rozumowania, że należy taką
    > sytuację zgłosić policji.
    Zgodnie Twoją radą nie będę zgłaszać sprawy policji.
    Te wycia nocne są "bardzo ważne" dla kierowców.

    > Trochę wyrozumiałości i zdrowego rozsądku...
    Zdrowy rozsądek jeszcze posiadam, wyrozumiałość DRedakcjo
    mi się kończy gdy mój sen reguluje grafik wyjazdów po towar
    Spółki z o.o.
    Co czynić Droga Szanowna i Prawomyslna Redakcjo?

    a poważniej
    Inicjator wątku zapewne rozumie wagę takich wydarzeń, j
    ak te o których piszesz.
    Są jeszcze ważne święta "od wielkiego dzwonu", są obchody, rocznice.
    Wszystkie powyższe są _incydentalne_. Jeśli nocne dzwonienie
    tylko taki zakres mają - stając w miejsce DRedakcji radzę:
    spokojni stolerować.
    Przy przesadzie: walczyć, policja, ochrona środowiska (hałas), kuria
    na koniec itd. Można wbrew pozorom sprawy załatwić.

    W okolicy ksiądz probosz zafascynowany nowymi kurancikami początkowo
    wybijał każdy kwadrans na dobę. Po rocznej, ciężkiej i dyskretnej
    walce kwadranse kończą się o 22, a godziny wybija cichy, naprawde nie
    przeszkadzający pojedynczy gong.

    --
    pozdro
    poreba