  • Data: 2009-11-18 15:16:34
    Temat: Re: dziwna zagadka dla studentów prawa
    Od: jedrus <a...@n...btx.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd pisze:

    > No ba. Idziesz do sklepu po chleb: podanie, protokół wydania z magazynu,
    > protokół przyjęcia na stoisko, protokół wydania klientowi (potwierdzony),
    > wszystko z kontrasygnatą małżonka klienta, bo przecież może być we
    > wspólności.

    A co to ma do rzeczy? Ktos gdzies kiedys w ramach umowy spolecznej
    podczas tworzenia instytucji "sklep" z a p i s a l, ze nowa instytucja
    bedzie dzialac na zasadzie wymiany towarow, uslug.... czy w naszych
    czasach wymiany srodkow platnichych na towar ;)

    No i wreszcie druga czesc postu (ta ktorej nie doczytalwm)
    "...ale przekraczającej zarząd zwykły lub zakres zwykłych czynności
    spółki osobowej" wyjasnia cala sprawe i moj falstart a ze w takiej
    spolce jestem to sie nie wypowiadam bo.... hmmm z zasady ;)

    --
    jedrus

    Myślenie to ciężka i na koszt podatnika praca.
    http://mokotow.btx.pl/content/view/137/1/1/1/