  • Data: 2009-11-18 15:02:59
    Temat: Re: dziwna zagadka dla studentów prawa
    Od: jedrus <a...@n...btx.pl> szukaj wiadomości tego autora

    BK pisze:

    > Zadnej? ^_^

    Hmmmm, przedpisca zapewne wyrwal to z jakiegos testu dla stydentow prawa
    i trudno teraz powiedziec jakie byly zalozenia testu.
    Jezeli by tak ogolnie i bez klasyfikacji czynnosci prawnych
    przeanalizowac swiadome i oparte na przepisach prawa zachowania ludzkie
    majace na celu powstanie skutku prawnego na podstawie odpowiednich
    postanowien i oswiadczen woli bedacych skladowa czynnosci prawnej to
    jest to moim zdaniem tak jak napisalem, no ale to tylko moje zdanie.
    Jezeli cos jest oparte na przepisach prawa to pewnie tak ma byc bo tak
    sie "umowilismy" tworzac te przepisy. ;)

    --
    jedrus

    Myślenie to ciężka i na koszt podatnika praca.
    http://mokotow.btx.pl/content/view/137/1/1/1/