  • Data: 2008-08-10 20:37:44
    Temat: Re: dziwna sytuacja na drodze ...
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 10 sierpień 2008 22:21
    (autor krys
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g7nil1$6qn$1@inews.gazeta.pl>):

    > Na logikę, to bez sensu. Wieziesz 4 latka w foteliku z przodu. I jest
    > ok. A potem takiego szesciolatka wieziesz w tym samym, tylko
    > rozmontowanym foteliku ( są takie, od których można odpiąć oparcie) i
    > już nie jest ok.

    Bo z przodu jest mniej bezpiecznie i należy wyeliminować dziecko i przenieść
    je na tył. Tylko, że całkowity zakaz rodzi kolejny problem -- matkę co
    chwila oglądającą się do tyłu na dziecko... Albo próbującą tam sięgnąć
    celem wsadzenia smoczka. Więc małe dziecko z przodu w foteliku dopuszczono.
    A taki stary koń z podcośtamem może już bez nadzoru matki jechać sobie na
    zadku.

    > A to już jest inna bajka, jak ja patrzę, jak są dzieci przywożone pod
    > szkołę, to chciałabym, żeby chociaż z przodu (nieprzepisowo?) na
    > podpupnikach jeździły...

    A po co mają jeździć z przodu?

    --
    Tristan