    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dziwna sytuacja na drodze ...
    Date: Sun, 10 Aug 2008 22:21:29 +0200

    Wwieslaw napisał(a):

    > Ha! ale w art 45.2 5) "inne urzadzenie" nie wystepuje - jest tylko
    > fotelik! W innym urzadzeniu wolno z tylu wozic.

    Na logikę, to bez sensu. Wieziesz 4 latka w foteliku z przodu. I jest
    ok. A potem takiego szesciolatka wieziesz w tym samym, tylko
    rozmontowanym foteliku ( są takie, od których można odpiąć oparcie) i
    już nie jest ok.

    > Poza 150/3pkt zastanowilbym sie jeszcze, czy ten przepis moze nie
    > wynika z praktycznych przeslanek i warto sie dostosowac dla
    > bezpieczenstwa dziecka...

    A to już jest inna bajka, jak ja patrzę, jak są dzieci przywożone pod
    szkołę, to chciałabym, żeby chociaż z przodu (nieprzepisowo?) na
    podpupnikach jeździły...

    --
    pozdrawiam
    Justyna