  • Data: 2015-03-27 09:00:26
    Temat: Re: dzieło dla niepełnoletniego?
    Od: n...@t...net.pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 26 marca 2015 16:36:21 UTC+1 użytkownik Przemysław Adam Śmiejek
    napisał:
    > Cześć,
    >
    > chciałbym zlecić wykonanie dzieła polegającego na montażu kanałów
    > montażowych (wchodzenie na drabinę, wiercenie, wbijanie kołków, etc)
    > osobie niepełnoletniej (16-18 lat). Czy można coś takiego zrobić? Czy
    > też jakieś przepisy tu mnie blokują?

    Nieletniej można powierzyć za zgodą rodziców, opiekunów
    czynności bezpieczne (rozdawanie ulotek, zaśpiewanie piosenki).

    Tu warto podyskutować o tym "dziele" rejczel.

    Interpretacje są typowym naciąganiem prawa.
    Dla większości słowo dzieło kojarzy się z czymś wyjątkowym
    i raczej trudnym, zaś w przyjmowanej u nas interpretacji
    dziełem może być zaparzenie herbaty z saszetki. To wszystko
    tylko po to by nie zapłacić tego zusu-srusu.

    Andrzej.