    From: Andrzej Lawa <a...@l...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dworce PKP WROGIE dla NIEPELNOSPRAWNYCH
    Date: Sun, 14 Apr 2013 10:46:07 +0200

    W dniu 14.04.2013 02:23, Janek Wlodak pisze:

    > To sobie popatrz, mistrzu Googlarki...
    >
    > http://www.google.de/imgres

    I to jest wg ciebie jedyne wejście?? Patrząc na google maps widać, że
    zarówno na perony jak i do hali dworca można wjechać wózkiem z np.
    parkingu czy przystanków autobusowych. Przy tramwajowych jest przejście
    podziemne, ale też widzę jakieś oznaczenia dla inwalidów. Na tym
    zdjęciu, co pokazałeś, też widać coś wyglądające jak rampa dla wózków.

    Poza tym ja tam widzę działające schody ruchome - czyli "inner
    continental" znowu kłamał.