  • Data: 2023-04-14 01:12:47
    Temat: Re: dwie nastolatki na drzewie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-04-13, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Świat nie, ale w polsce mają akurat dominującą pozycję.

    To zróbmy tak, ja Ci opiszę o czym w tym podwątku było, a Ty zobaczysz,
    czy również w tej sprawie chcesz się de facto zgodzić z Robertem.

    Allegro ma dużo klientów. Ale allegro nie jest jedyne. Nawet w Polsce.
    Polegając wyłącznie na molochach jak właśnie allegro policja może
    pomijać bardziej detaliczne przypadki oszustw. Dlatego też jest MZ
    ważne, aby istniał jakiś system łączący też te małe sprawy, gdzie policja
    nie musiałaby liczyć na zgłoszenie z platformy. I teraz dochodzimy do
    kluczowego pyatnia: czy widzisz już dołek w który wpadłeś czy tez chcesz
    kopać dalej? :)

    --
    Marcin