  • Data: 2023-04-13 22:09:43
    Temat: Re: dwie nastolatki na drzewie
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To jak nie wie, to niech się tym nie niepokoi. A jak się niepokoi, to
    > sprawa dla jakiegoś psychologa, czy psychiatry, a nie organów ścigania.

    Ale wiesz, że komuniści wykorzystali psychiatrię do do celów
    politycznych? W szpitalach psychiatrycznych "leczyli" osoby
    sprzeciwiające się reżimowi.

    Ciekawa zbieżność opinii na temat zaniepokojonych obywateli...

    Do ilu zaniepokojonych obywateli to sprawa dla psychiatry? Jednego?
    trzech? Czy stu zaniepokojonych obywateli już wystarczy żebyś
    stwierdził, że to nie sprawa dla psychiatry?
    Może wystarczy "leczyć" tylko pismaków?

    > A jak ja się niepokoję, że ktoś może chcieć zabić Prezydenta RP, to
    > Prokurator ma wszczęć w tej sprawie śledztwo i wykluczyć, ze ktoś na
    > świecie nie ma takiego zamiaru?

    Jak masz podstawy żeby się niepokoić i przedstawisz racjonalne
    argumenty, to jak najbardziej.
    Czego znowu nie rozumiesz?

    > To kto będzie pokrzywdzonym?

    Może skarb państwa, czyli obywatele?
    A zarobionym właściciel młynu, szwagier, albo kumpel z podstawówki
    jakiegoś polityka?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr