  • Data: 2023-04-09 16:15:29
    Temat: Re: dwie nastolatki na drzewie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 9 Apr 2023 15:50:08 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Które?

    To, które wyłapaliscie, a po którym prokuratury i sądy uznały,
    ze to nie oszustwo.

    Ty pisałeś o sprawie, wiec opisz może dokładniej co "uczciwy człowiek"
    zdążył zrobic/powiedziec.
    (bo oszustem nie moge go nazwac, skoro sąd mowi, ze to nie oszustwo).

    Mnie sie tam wydaje, ze jak dzwoni po starszych osobach z ksiązki
    telefonicznej i zaczyna "babciu, mam taką sprawe, czy babcia może mi
    pomóc ..." to to juz jest usiłowanie, no ale przydałby sie jakis
    dowód, co on tam mówi.

    J.