  • Data: 2023-04-09 01:51:00
    Temat: Re: dwie nastolatki na drzewie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-04-08, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No widzisz. Więc kontynujac twój wywód o tym, że należy odmówić
    > wszczęcia postępowania bo coś co wygląda jak oszustwo może nim nie być,
    > analogicznie należy odmówić wszczęcia postępowania jak zgłosił się
    > zaniepokojony obywatel twierdzący że widzał jak jeden człowiek
    > zastrzelił drugiego - choć może to być zabójstwo, to jednak nie musi:P
    > Więc jak?

    W przypadku zgłoszenia dotyczącego śmierci to chyba zawsze coś muszą
    zrobić, ale jak np. zgłosisz, że widziałeś kogoś wycinającego drzewo?
    Może być owocowe, a może miał pozwolenie, a może to w ogólne nie było
    drzewo.

    Przy czym pewnie to drzewo sprawdzą i wyślą patrol :) no bo można (a
    sąsiad, który właśnie zciął starą jabłonkę będzie się pieklił na FB jak
    to policja nie ma już co robić). A w przypadku oszustwa to dużo
    bardziej skomplikowane. Powinno się MZ zweryfikować fakty ze zgłoszenia
    w sensie dane stron i czy zdarzenie miało faktycznie miejsce, a dalej
    zrobić coś, co umożliwiłoby połączenie różnych spraw, o ile jest ich
    więcej. Nic więcej chyba w sensie praktycznym robić się nie powinno. No
    chyba, że z samego zgłoszenia coś ekstra wynika.

    --
    Marcin