    From: Cubus <c...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "duplikat" paragonu fiskalnego
    Date: Mon, 30 Jun 2008 21:47:56 +0200

    kasia pisze:

    > zwracam sie o pomoc do mądrzejszych - pracuje w handlu, pierwszy raz
    > spotykam sie z sytuacja kiedy ktoś żąda ode mnie duplikatu paragonu
    > fiskalnego. ianowice przyszedł pan i chce, aby wydać mu drugi paragon

    Na zdrowy rozum nie ma takiej opcji. Na paragonie nie ma informacji
    pozwalajacych zidentyfikowac wlasciciela. Musialby udowodnic,
    ze faktycznie kupil ten towar, co na pewno nie bedzie latwe.

    > fiskalny, bo poprzedni zgubił. CO więcej, Pan nie zgłasza w chwili obecnej
    > absolutnie żadnych roszczeń - towar zakupiony przez niego jest jak
    > najbardziej w porzadku, pan chce jakby zabezpieczyc sie na przyszlośc. Na
    > odpowiedz, ze nie da sie wystawić duplikatu paragony - reaguje wrzaskiem,
    > tweirdzac, że on ma takie prawo.

    Niech poda stosowny przepis skoro tak twierdzi.
    Jak sie nie uspokoi to wezwij ochrone.
    Na przyszlosc zaproponuj mu aby bral fakture.
    Zawsze ma do tego prawo, a nie bedzie problemow
    w razie zagubienia.

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo