  • Data: 2007-02-09 13:18:27
    Temat: Re: drukarka i gwarancja
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 6 Feb 2007, szerszen wrote:

    > a czy to wplywa na myslenie?

    Czasem niekorzystnie ;)
    Przyznam że czasami chce się prościej a nie zawsze wychodzi się na
    tym dobrze.

    > nie przyszloby mi do glowy jezdzic do sklepu, jak mam karte gwarancyjna na
    > ktorej wypisane sa autoryzowane serwisy zajmujace sie naprawami
    > gwarancyjnymi, jak i po gwarancyjnymi

    Dobrze, ale to jest najprostszy sposób, żeby (*) pozbyć się uprawnień
    do "konsumenckiej niezgodności z umową".
    A może ona być korzystniejsza od gwarancji!
    IMO pomysł zaniesienia drukarki do *sprzedawcy* moze być całkiem dobrze
    przemyślany!

    (*) - dot. zastrzeżenia "niekiedy" z 1. zdania :)

    pzdr, Gotfryd