-
1. Data: 2007-02-06 12:53:49
Temat: drukarka i gwarancja
Od: "jętek" <...@...pl>
Kupilem drukarke hp, po 3 mc przestala pobierac papier. Nie mialem czasu i
do sklepu dostarczyl ja ojciec (oczywiscie z gwarancja). W sklepie
powiedzieli, ze nie naprawiaja drukarek i kazali ojcu dzwonic na nr tel z
gwarancji.
Wydaje mi sie, ze przegieli bo kupowalem u nich to niech sobie dzwonia?
A moze maja racje?
-
2. Data: 2007-02-06 14:00:00
Temat: Re: drukarka i gwarancja
Od: "szerszen" <s...@t...pl>
Użytkownik "jętek" <...@...pl> napisał w wiadomości
news:eq9tou$s3f$1@inews.gazeta.pl...
> Wydaje mi sie, ze przegieli bo kupowalem u nich to niech sobie dzwonia?
> A moze maja racje?
a jakby to byla 100 kg lodowa to tez bys ja wiozl do sklepu, czy moze
wysil sie i zadzwonil pod telefon z gwarancji?
czyli do autoryzowanego serwisu danej marki
-
3. Data: 2007-02-06 14:13:30
Temat: Re: drukarka i gwarancja
Od: "jętek" <...@...pl>
> a jakby to byla 100 kg lodowa to tez bys ja wiozl do sklepu, czy moze
> wysil sie i zadzwonil pod telefon z gwarancji?
> czyli do autoryzowanego serwisu danej marki
>
ale to nie jest lodówka, ani samochód - to jest drukarka, którą mozna wziac
pod pache.
-
4. Data: 2007-02-06 14:26:33
Temat: Re: drukarka i gwarancja
Od: "szerszen" <s...@t...pl>
Użytkownik "jętek" <...@...pl> napisał w wiadomości
news:eqa2ec$io6$1@inews.gazeta.pl...
> ale to nie jest lodówka, ani samochód - to jest drukarka, którą mozna
> wziac
> pod pache.
a czy to wplywa na myslenie?
nie przyszloby mi do glowy jezdzic do sklepu, jak mam karte gwarancyjna na
ktorej wypisane sa autoryzowane serwisy zajmujace sie naprawami
gwarancyjnymi, jak i po gwarancyjnymi
-
5. Data: 2007-02-09 13:18:27
Temat: Re: drukarka i gwarancja
Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
On Tue, 6 Feb 2007, szerszen wrote:
> a czy to wplywa na myslenie?
Czasem niekorzystnie ;)
Przyznam że czasami chce się prościej a nie zawsze wychodzi się na
tym dobrze.
> nie przyszloby mi do glowy jezdzic do sklepu, jak mam karte gwarancyjna na
> ktorej wypisane sa autoryzowane serwisy zajmujace sie naprawami
> gwarancyjnymi, jak i po gwarancyjnymi
Dobrze, ale to jest najprostszy sposób, żeby (*) pozbyć się uprawnień
do "konsumenckiej niezgodności z umową".
A może ona być korzystniejsza od gwarancji!
IMO pomysł zaniesienia drukarki do *sprzedawcy* moze być całkiem dobrze
przemyślany!
(*) - dot. zastrzeżenia "niekiedy" z 1. zdania :)
pzdr, Gotfryd
-
6. Data: 2007-02-09 16:51:58
Temat: Re: drukarka i gwarancja
Od: "szerszen" <s...@t...pl>
Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w
wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0702091415180.3036@athlon64...
> Dobrze, ale to jest najprostszy sposób, żeby (*) pozbyć się uprawnień
> do "konsumenckiej niezgodności z umową".
> A może ona być korzystniejsza od gwarancji!
zgadza sie, ale tu klient sam wybral sposob rozwiazania problemu na
gwarancyjny, wiec jakby druga droge zamknal sobie automatycznie, a zatem
sklep ma racje, co innego jakby olal gwarancje i reklamowal na zasadzie o
ktorej wspomniales ;)