    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 16 May 2003 20:32:11 +0200
    Sender: Jaroslaw Matejczuk <J...@j...net>
    From: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>
    Subject: Re: dot. granic działki

    Użytkownik "Pablo" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ba2ddh$pp9$1@news.onet.pl...
    > Witam serdecznie....
    > Mam taki mały problem i tak naprawdę nawet nie wiem, gdzie szukać
    > rozwiązania... Dom w którym mieszkam położony jaest na działce graniczącej
    > bezpośrednio z droga publiczną. Ogrodzenie odsuniete jest od niej o
    > przepisową odległość, a moje pytanie dotyczy terenu poza ogrodzeniem. Czy
    > mogę na nim zasadzić żywopłot (ewentualnie jakieś małe iglaki) czy byłoby
    > niezgodne z prawem..? Jest na to jakis przepis, do którego musze się
    > stosować...?

    przede wszyskim stosować się do własnego rozumu, który podpowiada, że nie
    należy robić tego co tobie niemiłe,

    skoro to nie twoja ziemia to nie możesz nią dysponowac to raczej jasne,
    patrz kC
    bo droga gminna to nie twój grunt i formalnie potrzebujesz zgody właścieila
    a w tym
    przypadku zarządcy drogi,
    pzdr,
    JarekM