  • Data: 2012-08-29 09:44:56
    Temat: Re: dogonilismy USA...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 29 Aug 2012, Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    [...]
    > I czy istnieje mechanizm automatycznego sprawdzania osoby wpisywanej do
    > zarządu pod tym kątem i ewentualnego wszczynania postępowania?

    Jak uważasz, czyja to jest wina, jeśli nie istnieje coś weryfikującego
    urzędowe zgłoszenie do czegoś, co rzeczone państwo nakazuje?

    Tak, owszem, wiem, np. niejednemu ministrowi już włos z głowy nie spadł
    za niewydanie rozporządzenia wykonawczego do ustawy "bo linii rządu
    to nie pasuje ICMPTZ".
    Ale to JEST wina państwa, nikogo innego!

    pzdr, Gtofryd