  • Data: 2012-08-29 11:05:14
    Temat: Re: dogonilismy USA...
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Acz przyznać trzeba, że to ciut inny przypadek, o tyle,
    > że do pozwolenia powinno być dołączone podpisane pismo:
    > "zapoznałem się z informacją o zagrożeniu powodziowym,
    > budowę realizuję ze świadomością ryzyka i zobowiązuję
    > się przedstawić niniejszy dokument każdemu ubezpieczycielowi"
    > :]
    Raczej wyglądałoby to tak: "zapoznałem się z informacją o zagrożeniu
    powodziowym, budowę realizuję ze świadomością ryzyka i zobowiązuję
    samorząd do odsunięcia koryta rzeki, budowy wałów przeciwpowodziowych,
    osuszenia bagien i zapewnienia dostępu do morza, pod groźbą skierowania
    pozwu do trybunału praw człowieka!" :->

    Maciek