  • Data: 2012-08-30 06:12:18
    Temat: Re: dogonilismy USA...
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A tu były niezuzasadnione. Jasne.
    > (znaczy oczekuję głosu, że nie było wątpliwosci w ogóle :))

    Wygląda na to że rzeczywiście nie - o ile KNF słał informacje do
    prokuratury to nie słyszałem aby swoimi wątpliwościami dzielił się z KRS. :(

    > Powiedzmy inaczej: nie wydaje Ci się - powiedzmy - dziwne, że wszystkie
    > opcjonalne mechanizmy zawodzą *akurat* wtedy, kiedy powinny mieć
    > zastosowanie?

    A może jest tak że jak działają to po prostu tego nawet nie zauważamy?
    Co by było gdyby KRS odmówił rejestracji Amber Gold zaraz po złożeniu
    dokumentów? Pewnie nic o tym nie wiedzielibyśmy. *

    > Akurat tu powinna mieć miejsce oczywista procedura "odwrotna":
    > KRS nie sprawdza, lecz sam wysyła dane do sprawdzenia. Jawne dane.

    Czyli i tak dodatkowa biurokracja i dodatkowe koszty -

    > Z dniem z którym wprowadzono prawo US i ZUS do zebrania tych
    > numerków razem cała idea wzięła w łeb.

    Ale wciąż nie brakuje ludzi którzy postulują dodatkową centralizacją
    wszystkich informacji w jednym miejscu - cały czas słychać jakie to
    fajne będzie jak na jednej karcie będziesz miał historię wszystkich
    chorób od dzieciństwa aż do śmierci i jednocześnie będzie ona biletem
    miesięcznym, dowodem ubezpieczenia w NFZ i prawem jazdy. :(

    * - albo słyszelibyśmy o aferze z żoną Plichty w roli głównej. :(

    --
    spp