  • Data: 2012-08-27 13:52:21
    Temat: Re: dogonilismy USA...
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-27 13:13, Andrzej Lawa pisze:
    > Co do turystów - to sprowadzenie owszem na koszt (bo co? mają tam zostać
    > na pastwę losu?) ale potem powinno być to ściągane od winnego takiej
    > sytuacji - podobnie jak w przypadku ratowania z pożaru przez PSP, za co
    > przecież uratowaniu faktury od PSP nie dostają, prawda? (czyli ratowanie
    > na koszt państwa).
    A gdzie tu jest ratowanie? Owszem, gdyby trzeba ich było nagle ściągnąć
    z rejonu zagrożonego klęską żywiołową, wojną itp. to jeszcze bym jakoś
    usprawiedliwił. W przypadku plajty biura podróży, powrót turystów
    powinien być realizowany co najwyżej w formie _pożyczki_, która zostanie
    później zwrócona z ubezpieczenia biura, a jeśli ubezpieczenie nie
    pokryje tych kosztów to od samych "ratowanych". Mnie osobiście nie
    interesuje fundowanie nikomu zagranicznych podróży - jeśli kogoś nie
    stać na ewentualny samodzielny powrót po zaistnieniu nieprzewidzianych
    okoliczności, to albo niech nie wyjeżdża, albo ewentualnie siedzi w domu :->

    > Właśnie dlatego totalna demokracja jest do dupy - daje prawo głosu
    > egoistycznym, krótkowzrocznym idiotom, niezdolnym do samodzielnego myślenia.
    Raczej jest do dupy, bo banda egoistycznych, krótkowzrocznych idiotów
    obieca innej bandzie egoistycznych, krótkowzrocznych idiotów, wszystko
    byle tylko zyskać ich głosy.

    Maciek