    From: Herald <h...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dodatkowa działalność w trakcie trwania stosunku pracy?
    Date: Fri, 17 Apr 2009 13:40:58 +0200

    Dnia Fri, 17 Apr 2009 13:02:13 +0200, Patryk Włos napisał(a):

    > Ok, są aktywności, które pracownik może wykonywać w czasie wolnym po
    > pracy, które nie czynią go bardziej zmęczonym, a wręcz przeciwnie.
    >
    > Tyle tylko, że to pracodawca powinien decydować, co jest taką
    > aktywnością

    Ty anyuser ... tyś już zupełnie ocipiał???
    Pracodawca ma decydować co mam robić w swoim WOLNYM czasie, po pracy?
    Udaj się na jakąś lewatywę bo masz już chyba zatkane kiszki ;)

    > - w konsultacji z pracownikiem, bo przełożony nie na wszystkim musi
    > się znać, ale ostateczna decyzja powinna należeć do pracodawcy
    > (w osobie przełożonego).

    Proszę by ktoś w jakikolwiek sposób zabronił anyuserowi pisać takie głupoty
    na grupach dyskusyjnych. To co teraz spłodził, to już nawet nie jest
    śmieszne.