    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dobra zmiana w sądach
    Date: Sun, 6 Aug 2017 20:31:03 +0200

    W dniu 06.08.2017 o 18:31, Wojciech Bancer pisze:

    > Więc zanim komuś tak dziecinnie pojedziesz, to zastanów się, czy fajnie
    > Ci będzie, jak przeciwna _Twoim_ poglądom opcja polityczna będzie miała
    > takie uprawnienia jakie teraz nadaje sobie np. pan Ziobro.

    To wogóle temat rzeka. Odnoszę wrażenie, że posprzętanie po pisuarach po
    tym jaką demolkę zrobili w państwie będzie "brzydkie" i równie wątpliwe
    prawnie jak ich dotychczasowe działania. Ale w sumie jakby to miało
    inaczej wyglądać?

    Albo uznajemy że czystki były konstytucyjne i albo teraz kurwa my, albo
    pod ładniejszym sztadarem odzyskujemy konstytucyjność.

    Albo uznajemy że trzeba to wogóle zbadać i zaczynamy od wydrukowania
    pewnego wyroku a dalej to po koleii badamy całą dobrą zmianę - i co dalej?

    Ogólnie to narobili takiego syfu i tak podważyli podstawy relacji
    obywatel państwo, że po wywaleniu pajacy trzeba będzie pewnie z pół
    dekady żeby to posprzątać. Brawo - cofneliście Polskę w rozwoju
    demokracji optymistycznie rzecz biorąc o jakąś dekadę. Z tym mieć dekadę
    a nie mieć to razem dwie dekady. Brawo prezesie - mam nadzieję, że
    będzie pan żył tak długo, żeby za to beknąć - przed sądem powszechnym,
    bo był pan tchórzem, więc trybunał stanu, co może panu co najwyżej
    palecem pogrozić pana szeregowego posła akurat nie dotyczy. Dlatego na
    miejscu pana prezesa to bym się poważnie zastanowił, bo jak pan dożyje
    to zostanie pan pewnie potraktowany przez równie niezawisłe sądy.