  • Data: 2017-08-07 23:14:27
    Temat: Re: dobra zmiana w sądach
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> szukaj wiadomości tego autora

    Żartujesz chyba???
    Usprawnienie pracy sadó jest ostatnią rzecza jaka przyjdzie do głowy sedziom.
    To tak jakby chcieć, aby celnicy składali wnioski o usprawnianei swojej pracy w celu
    odprawy nie pięciuset lecz trzech tysięcy ciężarówek dziennie.
    Im głupsze przepisy, tym łatwiej doczłapać do stanu spoczynku.
    IMHO stan spoczynku winien zostać zlikwidowany, to komunistyczna pozostałośc z
    czasów, gdy sędziom relatywnie mało się płaciło, więc trzeba ich było obdarzyć jakimś
    "deputatem". Dzis sędziowie zarabiają ponadprzecietnie, są niemal nieusuwalni (w
    korpo możesz zostac bez roboty z dnia na dzień), przedkładaja formalizm nad rozum.

    -----