  • Data: 2017-08-06 21:21:59
    Temat: Re: dobra zmiana w sądach
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.08.2017 o 20:54, A. Filip pisze:

    > Jak zwalczać "PiSlamizację prawa" to tylko z b. prezydentem
    > Lechem Wałęsą praktykiem od "Falandyzacji prawa" [1]?

    No mówiłem, że mi się to nie podoba. Ale co zrobić po tym jak władza
    wykonawcza olała swoje obowiązki nie publikując wyroku TK, przez co
    pozbawiła wszelkie ustawy domniemania konstytucyjności (nie ma
    możliwości jej zbadania, skoro TK jest już niekonstytucyjny)?

    Miło nie będzie, ale winny temu jest pokurcz usiłujący przeprowadzić
    zamach stanu.

    Shrek