  • Data: 2007-06-27 12:21:07
    Temat: Re: do sądu z PlusGSM
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marchefkowy napisał:
    > ok. Czyli podsumowywujac. Plus dziala w Polsce od 1996 czyli 11 lat.
    > Najtanszy starter to w tej chwili 9 zł a masz ich 137tysiecy co daje
    > kwote 1.233.000zł. Przyjmujac ze jestes tam od poczatku daje to kwote
    > do zaplaty 9340zł miesiecznie. Pomijajac ze nawet rekordzisci z sejmu
    > tyle nie placa to nie wierze,ze przy takiej kwocie miesiecznie Plus
    > nie zrobi Ci lepszej oferty wielokrotnie przebijajaca oferte startowa
    > i dorzuci kilka telefonow gratis... :> W jaki sposob to Ci sie "duzo
    > bardziej oplaca" bo moze tez bede stosowal? ( albo lepiej nie bo mi
> [...]

    Popełniłeś dwa błędy w swoim rozumowaniu.
    1. To są karty z ostatniego roku i to nie całego a nie z 11 lat :)
    2. Hehe - niestety to nie jest normalny kraj i ich oferty hurtowe są
    żenujące - 39 gr/min.

    W sposób w jaki robię mam 3-9 gr/min :)

    pozdrawiam
    Arek

    --

    p.s.

    Miesięcznie za komórki płacę 250-350 tysięcy, z tego gdzieś 1/3 czyli
    około 10 tys. to plus.