  • Data: 2003-09-20 09:31:43
    Temat: Re: do prokuratora z nimi!
    Od: "Lunakk" <l...@b...arcor.de> szukaj wiadomości tego autora

    Człek Leszek wystukał w pocie czoła:

    Właśnie skończyłem studiować regulamin MPK, i odziwo nie ma tam
    żadnej wzmianki o tym jak powinien zachować się pasażer, oraz kanar,
    w przypadku gdy pasażer nie ma biletu, oraz dowodu tożsamości.
    http://www.komunikacja.krakow.pl/mpk/regulamin.php
    Być może do tego stosuje się przepisy prawa przewozowego, ale
    tam też nie znalazłem niczego co by mogło tłumaczyć zatrzymanie
    mnie siłą w autobusie.
    Lunakk