  • Data: 2003-09-25 14:53:46
    Temat: Re: dluznik i sposob na niego ... chyba :)
    Od: Hrabia Mol <kumor@_wytnij_.tarman.pl> szukaj wiadomości tego autora

    biuro wrote:
    > Jureq powiedz cos wiecej, jak sie do tego zabrac, jak powinna wyglada taka
    > umowa sprzedazy wierzytelnosci miedzy mna a zaprzyjazniona firma, itd, czy
    > dluznik musi wyrazic na to zgode ? czy mozna go postawic przed faktem
    > dokonanym informujac go jedynie formalnie o takim przebiegu sprawy. Dzieki.

    Nie wiem, jakie masz układy z dłużnikiem. Jeżeli byłaby szansa na jego
    zgodę, to najprostszym sposobem jest sporządzenie tzw. kompensaty
    trójstronnej, która w dodatku sama przez się jest dowodem księgowym i
    nie wymaga żadnych dodatkowych papierków i opłat (stale to robię ;])
    Jeżeli zaś spodziewasz się oporu, to jeszcze zawsze pozostaje cesja.

    --