eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodługie - Toyota Bank nie chce oddać moich pieniędzy - cross post › Re: długie - Toyota Bank nie chce oddać moich pieniędzy - cross post
    From: Wiktor <...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.biznes.banki
    Subject: Re: długie - Toyota Bank nie chce oddać moich pieniędzy - cross post
    Date: Tue, 24 Mar 2009 21:17:56 +0100

    PS. Podczas składania pierwszej reklamacji konsultantka sama przyznała,
    że podczas składania wniosku klient nie jest nigdzie informowany o
    konieczności podpisania umowy ramowej. Co więcej, konsultantka
    powiedziała, że przyślą mi nową umowę bez zapisu o dostępie
    internetowym. A dzisiaj konsultant mi mówi, że stanowisko banku jest
    takie, że muszę to wszystko podpisać inaczej nie oddadzą mi pieniędzy.