eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodługie - Toyota Bank nie chce oddać moich pieniędzy - cross post › Re: długie - Toyota Bank nie chce oddać moich pieniędzy - cross post
  • Data: 2009-03-25 12:28:53
    Temat: Re: długie - Toyota Bank nie chce oddać moich pieniędzy - cross post
    Od: "MacGregor" <m...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "namikk" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gqcs08$4ko$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]

    Zgodnie z Dyrektywą Unii Europejskiej "PSD", czyli "o usługach płatniczych",
    która jest wdrażana w Polsce, banki będą musiały mieć zawarte "umowy ramowe"
    i umowy na konkretne usługi (tak w uproszczeniu).
    Niektóre banku już się przygotowały na wdrożenie tej Dyrektywy, dlatego dają
    klientom umowy ramowe i umowy na konkretne usługi.
    Po wdrożeniu dyrektywy wszystkie banki będą musiały podpisać ze swoimi
    klientami (nawet obecnymi) umowy ramowe.
    Dlatego nie bał bym się tej Umowy ramowej, o ile nie jest tam zawarte coś,
    na co nie chcesz się zgodzić.
    Natomiast umowa na bankowość elektroniczną może być, z punktu widzenia
    banku, istotna dla klienta ;-).

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor