eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodługi czas realizacji reklamacji - laptop HP › Re: długi czas realizacji reklamacji - laptop HP
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.glorb.com!postnews.google.com!h54g2000cwb.googlegroups.com!not-for-mai
    l
    From: "Gallangher" <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: długi czas realizacji reklamacji - laptop HP
    Date: 13 Nov 2006 03:34:48 -0800
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 32
    Message-ID: <1...@h...googlegroups.com>
    References: <1...@i...googlegroups.com>
    <a...@z...router>
    <1...@k...googlegroups.com>
    <g...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: 212.160.204.1
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1163417693 29546 127.0.0.1 (13 Nov 2006 11:34:53 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Mon, 13 Nov 2006 11:34:53 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <g...@z...router>
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1)
    Gecko/20061010 Firefox/2.0,gzip(gfe),gzip(gfe)
    X-HTTP-Via: 1.0 ZECPROXY
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: h54g2000cwb.googlegroups.com; posting-host=212.160.204.1;
    posting-account=_7pZRA0AAACd9Pss6TTJz7qzqCT3YcMH
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:425952
    [ ukryj nagłówki ]

    ującego wynikających z ustawy o sprzedaży konsumenckiej"Ale Ty nie
    jesteś konsumentem.
    >
    > > Teraz wiem, ze lepiej byłoby abym oddał to do sklepu z tytułu
    > > niezgodności towaru z umową ale wtedy sklep kombinuje i robiAle Ty nie jesteś
    konsumentem :)
    > Niezgodnośc z umową = sprzedaż konsumencka, rękojmia = zakup "firmowy".

    nie rozumiem tego zdania :(
    komputera używam do pracy, ale to jak wiadomo pojęcie względne.
    faktura była wystawiona na osobę fizyczną czyli mnie. :)

    > > wszystko, zeby się wyłgać bo to sklep ma problem tytułem
    > > przekroczenia 14/21 dni. Nie kupiłem komputera w MM, ani w innej
    > > "firmie krzak" ale po pierwsze nie miałem ochoty u żeranie sie z ich
    > > chamską obsługą (temat na dłuższą rozmowę) a po drugie oddanie
    > > czegokolwiek do sklepu wydłuża napreawę o co najmniej 2 dni iW przypadku rękojmi
    mają na to 14 dni a sytuacjach wyjątkowych 21 (o ile
    > dobrze pamiętam). I nic Cię tu nie obchodzi jak sklep ma tego dokonać.

    na infolinii 0800-800-008 dowiedziałem się, ze mogę (powinienem ?)
    udać się do sprzedawcy z pismem w którym zawarte będzie
    sformułowanie, ze ponieważ sprzęt był już w serwisie i nie udało
    się go naprawić w czasie ponad 14 dni i jest on mi NIEZBĘDNIE
    potrzebny do wykonywania pracy w związku z powyższym daję im czas np
    10 dni (teoretycznie mogę dać podobno krótszy, ale czas nie może
    być nierealny jak 1 dzień) Jeżeli w tym czasie sprzedawca nie usunie
    usterki - wnosze o wymianę na nowy egzemplarz wolny od wad itp.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1