  • Data: 2003-06-17 20:12:36
    Temat: Re: dług wobec ZUSu
    Od: "Słonik" <s...@h...tv> szukaj wiadomości tego autora

    > x> >
    > Nie wiem jak to jest w praktyce. Ale skuteczne unikanie egzekucji
    > komorniczej nie wydaje mi sie jakos niemozliwe. Chyba ze sie zaniedbalo
    > pewne sprawy, nie przewidujac co moze przyniesc przyszlosc, no bo
    zaleglosc
    > rzedu 300k nie powstaje chyba z tygodnia na tydzien. Byc moze to
    nieprawda,
    > nie znam nikogo podlegajacego egzekucji sum tego rzedu.
    > A jesli dluznik rzeczywiscie wykazal dobra wole chcac splacac to
    ratalnie,a
> [...]
    Wygląda to tak przynajmniej w US jak się dowiedziałem. jest zaległość,
    prośba o umorzenie - NIC. Później o raty NIC i tak kilka razy. Są w stanie
    rozłożyć ale na 12.... a załóżmy kwotę 400 tys zł w skutek nierzetelnego
    prowadzenia księgi jak można spłacić w ciągu roku pracując na etacie 800 zł
    brutto ?? I co... niestety oni się nie zgadzają izba się nie zgodzi....
    nadchodzi egzekucja. Komornik do domu i na śmieszną pensje. Co ciekawe im
    dłużej pracujesz tym dłużej ściągają...aż do osranej śmierci. Chyba, że
    stracisz pracę i nic nie masz i nic nie będziesz miał to wtedy może umorzą
    bo mają powody......
    Wniosek : chcesz spłacać dobrowolnie na raty 400-500 zł miesięcznie przez
    parę długich lat. Odrzucają : komornik bierze 30% z tego co ściągnie
    (podobno) a że nic nie ma to gówno. Z pensji zabiorą jakieś 200 zł, więc
    automatycznie rozkładają sobie ług na 40 lat. Mało tego tracę pracę w skutek
    niejasnej sprawy z komornkiem na pensji i co?? ZERO mają dokładnie bo
    przecież nikt nie będzie głupi i nie kupi na siebie nagle domu albo auta.
    Nie wiem w jakim my kraju żyjemy.........oni nie chcą naszych pieniędzy!!
    Słonik