  • Data: 2003-06-17 19:51:50
    Temat: Re: dług wobec ZUSu
    Od: "MarekZ" <m...@W...CIAkrakow.CHAJpl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "alien" <a...@x...com> napisał w wiadomości
    news:bcnr40$5ou$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Jeśli mam być szczery, to samo mu powiedziało kilku radców prawnych.
    > Wykazał dobrą wolę, ma w archiwum z 20 listów, ale nie chcą pieniędzy na
    > raty to i nie płaci...
    > Pozostaje tylko niepokój sumienia no i strach, że za kilka lat sobie o tym
    > przypomną i jego
    > dzieci będą musiały wygrać w Totka by to spłacić (odsetki)...

    Przeciez jego dzieci nie odziedzicza tych dlugow... Dodatkowo 10 lat to
    chyba termin przedawnienia takiego zobowiazania, wiec bedzie ono malalo w
    czasie, jak juz te najstarsze zaleglosci zaczna sie zalapywac w termin
    przedawnienia (lub pozostawalo mniej wiecej stale, jesli zalozymy, ze
    bierzace naleznosci nadal nie beda wplacane).

    marekz