  • Data: 2003-06-17 19:48:37
    Temat: Re: dług wobec ZUSu
    Od: "MarekZ" <m...@W...CIAkrakow.CHAJpl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Słonik" <s...@h...tv> napisał w wiadomości
    news:bcnpp4$1us$1@news2.ipartners.pl...
    > talnie, niech nie placi w ogole. Zabic
    >
    > Ale będzie komornik.......mam tą samą sytuację w US :(((

    Nie wiem jak to jest w praktyce. Ale skuteczne unikanie egzekucji
    komorniczej nie wydaje mi sie jakos niemozliwe. Chyba ze sie zaniedbalo
    pewne sprawy, nie przewidujac co moze przyniesc przyszlosc, no bo zaleglosc
    rzedu 300k nie powstaje chyba z tygodnia na tydzien. Byc moze to nieprawda,
    nie znam nikogo podlegajacego egzekucji sum tego rzedu.
    A jesli dluznik rzeczywiscie wykazal dobra wole chcac splacac to ratalnie,a
    tylko przez jakas niedoskonalosc prawa nie bylo to mozliwe, nie wydaje mi
    sie ponadto takie unikanie egzekucji naganne moralnie.

    marekz