  • Data: 2002-07-30 08:22:01
    Temat: Re: dlaczego mam placic za wymiane prawa jazdy
    Od: "kto" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy to nie chodzi znowu o czyjś zarobek. Kiedyś pani miała druki i na
    > miejscu sprawę załatwiała. Teraz zdjecie i podpis trzeba gdzieś wysyłać
    > i trochę to trwa - bo technologia się zmieniła. Tylko dlaczego to my za
    > to płacimy?
    > Ale nowe P.J. wygląda dużo ciekawiej, jest poręczniejsze no i chyba
    > trochę trwalsze.
    > Pozdrawiam

    Duzo ciekawiej? troche trwalsze? W USA wyrobienie prawka trwa minute,
    cala aparature maja na miejscu, nawet zdjecie sami robia, kosztuje to 20
    dolarów (20 $=2h pracy)
    i placi sie tylko za zdany egzamin (zdajesz na wlasnym aucie), o estetyce
    nawet nie
    wspomne. Samo przepisanie tamtejszego na nasze trwalo u mnie 3 miechy i
    kosztowalo mnie
    3xdrozej (nawet nie bede tego przeliczal na godziny pracy) a zdawalem tylko
    testy.
    W naszej ojczznie nikomu nawet nie przyjdzie do glowy ze mozna by inaczej.

    Milego dnia i jak najmniej kontaktów z urzedasami

    Jac