eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodialery +reklamacja w tepsieRe: dialery +reklamacja w tepsie
  • Data: 2003-06-28 10:28:21
    Temat: Re: dialery +reklamacja w tepsie
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <bdi50b$89r$1@atlantis.news.tpi.pl>, ariatari wrote:
    > poczytaj to:
    > http://www.nowemedia.home.pl/dialery_harry_potter.ht
    m

    Końcówka jest taka:
    -----------------------------
    "Aby spróbować się uchylić od finansowych skutków instalacji dialera pod
    wpływem błędu należy więc z jednej strony oświadczyć o tym na piśmie
    operatorowi usług internetowych 0-700 , z drugiej strony, załączając
    informację o tym, wszcząć postępowanie reklamacyjne u danego operatora
    telefonicznego.

    W razie nieuwzględnienia reklamacji pozostaje droga procesu sądowego.
    Wydaje się iż słusznym byłoby pozwanie zarówno dostawcę płatnych treści (a
    wiec dzierżawcę numeru 0-700), jak i dostawcę, świadczącego usługi
    telekomunikacyjne (przydzielającego przedsiębiorcom numerację 0-700). W
    grę wchodzi również odpowiedzialność osób trzecich z których stron
    ładowane są dialery. "
    -----------------------------

    Z tego zdaje się wynikać, że najpierw należy zapłacić a potem dochodzić
    swoich roszczeń. Skąd taka konieczność?

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1