  • Data: 2022-09-15 20:55:05
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.09.2022 o 06:45, Shrek pisze:
    > W takim razie dziwne ze postulujesz odpowiedzialność zbiorową w wątku o
    > tym, że odpowiedzialność zbiorowa esbeków jest niefajna. Jakoś mnie to
    > nie dziwi, że większą estymą traktujesz esbeków niż protestujących
    > przeciw władzy. Nie odpowiedziałeś na pytanie - pałowałbyś kolegów?

    Bo przede wszystkim to nie jest odpowiedzialność SB-ków. Ktoś nie
    ogarnął, że tą metodą ich nie da się nawet namierzyć. Sądzę, że
    porównywalną skuteczność miałoby zabranie emerytur wszystkim, których
    nazwiska zaczynają się na literę "K". Zapewne nawet kilka winnych
    nadużycia władzy by się tam znalazło.

    > Niech płacą kulsony.

    Też jestem za tym. A maja zdolność do zaciągania zobowiązań? Czyt to
    jakieś zwierzęta?

    > Zapytaj w komendzie główniej, powinni coś wiedzieć - kulsona alfa wozili
    > na konferencje prasowe jak małpę w cyrku.

    Mnie to nie interesuje. Sam zapytaj, jeśli Cie to interesuje.

    --
    Robert Tomasik