  • Data: 2022-09-15 16:54:07
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ależ ja nie bronię spontanicznie się spotykać. Tylko, jak się
    > spontanicznie spotykamy, to spontanicznie pilnujemy porządku. Bo
    > zaprotestowanie przeciwko rządowi nie musi być połączone z wybijaniem
    > szyb w witrynach. I o to mi chodzi.

    > Władzę wybierają obywatele - nie wiem, czy to ogarniasz. To władza
    > reprezentuje tych obywateli. Jaką władzę sobie wybraliśmy, taką mamy.
    > też ubolewam, ze lepszej się nie dało, ale burdą tego zmienić się nie da.

    Shrek jaki jest, taki jest ale jasno napisał o co chodzi.

    > Zgadłeś, ale spróbuj mnie przekonać.

    Nie da się przekonać kogoś, kto jest przekonany, że ma służyć władzy, a
    nie obywatelom.
    Od tego jest policja (i inne służby mundurowe) żeby służyć obywatelom i
    chronić obywateli przed władzą, która nadużywa swojej władzy, pomimo
    tego, że taką władzę wybrali obywatele.

    Ale wątpię, że zrozumiesz.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr