  • Data: 2022-08-31 16:07:12
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 31 Aug 2022 13:43:09 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Tu się z Tobą zgadzam. Trzeba kategorycznie tępić czyny na samym
    > początku, a nie pozwalać w imię poprawności politycznej i wolności,
    > pozwalać na hucpę i dopiero, jak rzecz wymyka się spod kontroli, to
    > wówczas reagować.

    Tylko jak to pogodzic z konstytucyjną wolnoscia zgromadzen, w tym
    spontanicznych?

    Czy po prostu policjanci sie musza wykazac - zgromadzic sie mozna,
    pomachac transparentem mozna, namalowac na plocie kosciola nie mozna.

    Wejsc do kosciola i krzyczec nie mozna, ale wejsc do kosciola i stac z
    tablicą informacyjną mozna?

    J.