  • Data: 2022-08-31 09:15:45
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Piotr, my sie nie rozumiemy. Ty dajesz ciągle przykłady, ald których ja
    > odpowiedzialności nie kwestionuję.

    "Dla mnie szeregowy milicjant,
    pełniący służbę w jakiejś wiosce to właśnie trochę taki pożyteczny
    idiota. Nie uzyłbym takiego sformułowania, ale są to osoby poniekąd
    ubezwłasnowolnione uwarunkowaniem."

    Za to Ty dajesz przykłady, dla których brak odpowiedzialności ja
    kwestionuję.
    Przykład takiego niewinnego "szeregowego" milicjanta,
    ubezwłasnowolnionego uwarunkowaniem, zapodał ostatnio Shrek w wątku
    "Pismaki pieprzone".
    Nie uważam, że to uwarunkowanie w jakikolwiek sposób usprawiedliwia
    takiego milicjanta.

    > Ja zaś mówię o ludziach, którzy mają
    > zryte propagandą berety,a jednak nie chodzą i nie nap.. nikogo w
    > komunikacji miejskiej.

    Jeszcze nie chodzą, bo jeszcze nie ma wystarczającego "klimatu".
    W faszystowskich Niemczech też nie od razu chodzili.
    Władza sama się nie wybiera.
    Powtórzę, ci "dobrzy" ludzie z bloku Twoich rodziców głosują na taką
    władzę nie bez powodu. Oni się z tym zgadzają, bo im się to podoba i
    żadna propaganda ryjąca im berety ich nie usprawiedliwia. Nawet jeżeli
    osobiście nie chodzą, to to popierają.
    "Nie popieram, ale rozumiem" - czy jakoś tak.
    Ja nie mówię, że tych ludzi "którzy nie chodzą" koniecznie należy
    wsadzać do więzienia, mówię, że nazywanie takich ludzi "w gruncie rzeczy
    dobrymi", to kompletne nieporozumienie.

    Pozdrawiam
    Piotr