    Date: Mon, 22 Aug 2022 06:21:09 +0200
    Subject: Re: dezubekizacja
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <62ff93d0$0$471$65785112@news.neostrada.pl>
    <62ff9ba9$0$476$65785112@news.neostrada.pl>
    <62ffc6cd$0$6204$65785112@news.neostrada.pl>
    <tdqrt9$oqt$1@gioia.aioe.org> <svfMK.2008466$70_9.1800891@fx10.ams1>
    <630207c2$0$6209$65785112@news.neostrada.pl>
    <63020f19$0$6212$65785112@news.neostrada.pl>
    <630221b9$0$6210$65785112@news.neostrada.pl>
    <63022c46$0$6201$65785112@news.neostrada.pl>
    <6302752c$0$6200$65785112@news.neostrada.pl>
    <63028466$0$6207$65785112@news.neostrada.pl>
    <63029750$0$567$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Shrek <...@w...pl>

    > Błądzisz. Takim ludziom pozwolono to zrobić. Jakby nie było woli
    > politycznej, by to zmienić, to by nic nie zdziałali.

    Tak było - komuchy się zebrały i bez powodu stwierdziły że one już
    władzy nie chcą:P

    > Jak to nic? Nie byli za. To też jakaś wiedza.

    Jak już pisałem - nie wiesz. Ja byłem za:P

    > Musisz to jakoś rozjaśnić. Co siedzącym na pasach zrobił jadący kierowca?

    Mniej więcej to samo co maratończykowi. Czy ci się to podoba czy nie -
    prawo o zgromadzeniach publicznych istnieje i takie zgromadzenia
    dopuszcza. BTW - co zrobili warszawiacy tupolewowi, że co miesiąc
    kulsony kila kilometrów kwadratowych centrum blokują?

    > Też nie mam żadnego powodu, by ich popierać lub nie.

    Czyli postać stalina jest ci doskonale obojętna? Ty to niezły homo
    sovieticus jesteś. Stalin ci nie przeszkadza, jak kogoś milicja zabije
    albo rzekę ktoś zatruje to nie należy się nadmiernie ekscytować, tylko
    poczekać aż powołane organy umorzą, jak ktoś protestuje przeciw
    nadużyciom władzy to oszołom i najlepiej pałą go... Zaczynam myśleć że
    ludzie o twoim profilu nie bez powodu trafiają do służb.

    > Ale to nie ja pytam? Po co ktoś go pytał, czemu stoi pod furtką?

    Bo od tego są dziennikarze - wiem że ci się to nie podoba.

    > Czy to zabronione? Większość głupich filmików o policjantach jest wynikiem
    > tego, ze dają się sprowokować i w ogóle idiotom odpowiadają.

    Faktycznie - czego jeteś dokonałym przykładem. Zacznijmy od tego, że
    najlepiej nie robić głupich rzeczy.

    > Zadajesz głupie pytania, to i niezbyt mądre odpowiedzi padają :-)
    > Zadzwoń tam, skąd te psy mają Ci przywieźć do pilnowania..

    I jak zadzwonię na kulsonariat to przyjadą?

    > To nie religia, żeby się na wierze opierać.

    Akurat to jest religia - no dobra, sekta.

    > Żadnego jak dotąd nie widziałem.

    A wiesz czemu pilnują schodów - bo schody są wyższe stopniem:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!