  • Data: 2022-08-17 14:59:01
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Spróbuj ogarnąć, ze to był ten sam pracodawca. Rejonowy / Wojewódzki
    > Urząd Spraw Wewnętrznych.

    Nie widzieli z kim podpisują umowę o pracę?

    > Nawet nikt o to nie pytał. Oczywiście możesz iść i grzebać w teczce
    > personalnej, ale mało kto to robił. Wówczas nie miało to żadnego
    > znaczenia. Cyferka numeru statystycznego stanowiska się zmieniała.

    Nie widzieli z kim podpisują umowę o pracę?

    Bo ja znam takich, którzy wiedzieli czym te urzędy się zajmują.

    > Spróbuj ogarnąć, że mundurowi służą Polsce,,

    Spróbuj ogarnąć, że powinni, a jednak nie służyli.

    > a to, ze tą Polską czasem
    > rządzą idioci,

    ...nijak nie usprawiedliwia mundurowych, którzy jak słusznie zauważyłeś,
    powinni służyć Polsce, a nie idiotom.

    Szkoda, że gdy wykonujecie rozkazy idiotów, bo rozkaz to rozkaz, jakoś
    zapominacie, że służycie Polsce.

    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/prezes-pis-traktowan
    y-w-szczegolny-sposob-to-juz-kolejna-kontrowersyjna-
    sprawa/snwsm8h

    Mam podać więcej, czy resztę dasz radę znaleźć samodzielnie?

    Przykłady "służby" dla Polski z PRLu też dasz radę znaleźć samodzielnie,
    czy też ci pomóc?

    > to już wina wybierających ich Polaków, a ne mundurowych.
    > reszta stanie się prostsza.

    Nie twierdzę, że to tylko i wyłącznie wina mundurowych, którzy powinni
    służyć Polsce, a nie idiotom.

    Po to przysięgacie i na tym polega służba Polsce, że jak Polacy wybiorą
    idiotów i ci idioci łamią prawo i wydają niezgodne z prawem rozkazy, to
    wy macie służyć Polsce i tych łamiących prawo idiotów ścigać i wsadzać
    do więzienia.
    Już kiedyś ci to tłumaczyłem, ale jak widać nadal nie załapałeś na czym
    polega twoja praca, za którą płacę ci wynagrodzenie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr