  • Data: 2022-08-17 22:28:22
    Temat: Re: JEBAĆ SRUE
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wystarczy znać - Ty znasz, ale nie rozumiesz i co z tego?

    Doskonale rozumiem. Rząd dał komuszym siepaczom emkę na koszt tych
    których pałowali. Nic nowego.

    > Funkcjonariusz zawarł z państwem umowę i ona obowiązuje.

    I tak i nie. Tak zawarł, ale nie taką jak myślisz - żadnych składek nie
    odprowadzasz. Tak co do zasady umowa powinna być utrzymana. Nie, nie
    obowiązuje - państwo wyruchało waszych kolegów (część słusznie) a wy
    jesteście gwarantem że koledzy chuja dostaną a władza wyjdzie z tego bez
    szwanku. Pamiętasz kulsonie jak tłumaczyłeś, że kulson nie jest od
    przestrzegania prawa bo on się na tym nie będzie zastanawiał tylko od
    wykonywania rozkazów? No to teraz waruj a nie marudź.

    > To, że księgowo
    > sobie te świadczenia inaczej odprowadzali, to już kwestia papierologii.

    To nie jest kwestia papierkologii, tylko żadnych składek nie odłożyłeś.
    W teorii panstwo może zmienić ustawę i już. Zresztą jakbyś odłożyl to
    też nic to nie zmienia.

    > Państwo nie wywiązało się z tej umowy i w mojej ocenie należy się
    > odszkodowanie.

    Więc jak pojdą protestować, to ich popresz czy zdzielisz pałą?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!