  • Data: 2005-05-21 13:34:17
    Temat: Re: detektyw Krzysztof R.
    Od: "Krzys" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Dembiński" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:87br75jzpt.fsf@hector.domek...
    > ale jesli nie, to na jakiej podstawie rutkowski i jego ludzie
    >
    > Czytałem gdzieś, że w państwie prawa to organy państwowe mają monopol
    > na przemoc. Oznacza to ni mniej ni więcej, że po pysku można dostać
    > wyłącznie od policjanta albo innego urzędnika państwowego

    Pan R. już niejednokrotnie łamał prawo, ale jakoś uchodzi mu to na sucho.
    Wprawdzie każdy obywatel może zatrzymać przestępcę na gorącym uczynku, lecz
    nie może prowokować przestępstwa. Musimy niestety poczekać, aż tego
    człowieczka przestanie chronić immunitet. Zresztą swoją drogą cytowany wyżej
    program TV tylko obnaża chamstwo R. Jejku - polityk rzucający publicznie
    mięsem - w jakim kraju przyszło nam żyć ??