  • Data: 2006-02-10 05:33:55
    Temat: Re: depozyt sądowy
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > OK, poszukałem sobie...
    >
    > No i co maruszidz? 467 wyraźnie mówi, że jeśli nie z mojej winy nie
    > wiem, kto jest wierzycielem, mogę oddać do depozytu sądowego.
    >
    > Wg. zapisów hisotrii rachunku pieniądze powinny wrócić do firmy A, a
    > domaga się ich osoba fizyczna B, a firma A milczy. Ergo nie z mojej winy
    > nie wiem, komu oddać.

    Po pierwsze kolego teraz dopiero o tym piszesz.
    A po drugie wiesz kto jest twoim wierzycielem, wiesz kto jest strona
    umowy - osoba B. Bez znaczenia jest że w jej imieniu ktoś wpłacił
    pieniądze, jeżeli wyraźnie wskazał, że robi to w jej imieniu lub na
    poczet konkretnej umowy.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"