  • Data: 2008-07-09 09:30:24
    Temat: Re: denominacja z 1994 roku
    Od: "andreas" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:1lndehid106pq.x639xd3f0y0f$.dlg@40tude.net...

    > Do ilu potrafisz liczyć?
    > Na pewno nie do pięciu ;PPPP
    >
    > Ponadto, mieszasz przedsiębiorcę z pracownikiem ... jeden wór co?
    > Skoro jest/było 4 właścicieli, 5 pracowników (a piszesz tylko o dwóch
    > pracownikach) ... to cos ci się zwyczajnie popierodliło w matematyce
    > facet.

    Przy okazji tej i innych podobnych "dyskusji" o tym, kto, kogo, ile i na
    czym rąbie zastanawia mnie jedna rzecz.
    Jak to się dzieje, że te wszystkie przekręty na przetargach, prywatyzacje
    majątku narodowego za grosz i inne błędne decyzje władzy, są widziane
    najczęściej wśród niezyt zamożnej części naszego społeczeństwa. Natomiast
    ci, którzy na te rzeczy w ogóle nie zwracają uwagi, ci którzy zajmuja się
    swoim biznesem i "dający się bez szemrania robić w bambuko" żyją na dosyć
    przyzwoitym i stale rosnącym poziomie. Przecież na logikę to tym bardziej
    spostrzegawczym i zorientowanym w ruchach "złodziejskich szajek" powinno się
    lepiej powodzić, bo znając zawczasu zagrożenia powinni się obronić. W
    najgorszym wypadku wystarczyłby przecież jakiś donos do prokuratory przy
    pomocy ulubionego medium i winowajcy musieliby się przynajmniej tłumaczyć.
    Gdzie tkwi haczyk, że tak jednak nie jest?

    --
    andreas