  • Data: 2008-07-09 14:17:14
    Temat: Re: denominacja z 1994 roku
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Any User <u...@a...pl> napisal:
    > Moi rodzice w 1991 roku kupili pralkę automatyczną, chociaż że to Polar,
    > to bym głowy nie dał - i używają jej do dzisiaj, a nie wymieniali w niej
    > *nic*. Działa od 17 lat. Poważnie.

    No wlasnie. Mojego Polara kupionego w roku 1993 tuz przed wprowadzeniem
    VAT-u wymienilem dopiero w zeszlym roku, czyli popracowala 14 lat.
    Az do tego momentu bezawaryjnie. Zalatwilo ja dopiero pranie dwa razy
    dziennie przez dwa lata (male dziecko).

    No i tu sie kryje kluczowa sprawa, o ktorej juz wspominalem
    we wczesniejszym poscie. Niby kupujemy taniej, niby kupujemy wiecej, ale
    coraz lichsze rzeczy.

    Amerykanie tez powoli sie na tym lapia, ze w latach piecdziesiatych
    pracujacy mezczyzna byl w stanie utrzymac zone i dwojke dzieci. Teraz
    oboje pracuja z zona i... nie wyrabiaja. Realna wartosc zarobkow... SPADLA.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek