  • Data: 2008-07-09 07:31:55
    Temat: Re: denominacja z 1994 roku
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    swen <n...@n...com> napisal:
    > O drukowaniu Dowodow Osobistych, tez mozna by pisac:))) nadmienie, ze
    > przetarg wygrala firma Polsko-Wegierska majaca 5 pracownikow:)) 4

    Dla ustalenia uwagi: nazywala sie 'Multi-Polaris'. Nie jestem
    pewny, czy pisana razem, czy z lacznikiem.

    > Przetargi w Polsce to katastrofa korupcyjno przestepcza. Patrz: samolot
    > transportowy dla wojska (wyszla mina, jak zolnierze lecieli na misie do
    > Konga, okazalo sie, ze producent zapomnial zaprojektowac sracza na
    > pokladzie:) wojacy robili do wiadra...), sprawa F-16...
    > O Marynarce to nawet szkoda pisac:))

    Bo sa to przetargi, a nie aukcje. Na aukcjach takie przewalanki
    bylyby trudne do przeprowadzenia, a i koncowe ceny znacznie
    nizsze. Co najlepsze, IMVHO ustawa dopuszcza aukcje, ale sa
    z 'dziwnych' przyczyn rzadko stosowane.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek