    From: "JJona" <j...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: definicja samodzielnego stanowiska pracy
    Date: Mon, 11 Aug 2003 21:57:37 +0200

    Użytkownik "Mati" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bh8p47$id0$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Gdzie mogę znaleźć definicję samodzielnego stanowiska pracy? Może to być
    > jakiś cytat lub fragment jakiegoś dokumentu, w miarę możliwości z podaniem
    > źródła.
    > Czy stanowisko kierownika wydziału, któremu podlegają pracownicy można
    uznać
    > za stanowisko samodzielne tylko dlatego, że podlega on wyłącznie
    > kierownikowi urzędu?

    Czy podlegasz ustawie o pracownikach samorządowych, czy pracownikach
    administracji publicznej?

    Ogólnie, regulują to regulaminy pracy i zakresy obowiązków dla
    poszczególnych pracowników.
    Z orzecznictwa

    Ocena kwalifikacji pracownika, jego umiejętności praktycznych, stopnia
    samodzielności itp. oraz wynikające stąd zaszeregowanie pracownika należy do
    wyłącznej gestii kierownika zakładu pracy.

    Ustalanie, jakie powinno być zaszeregowanie pracownika, nie mieści się w
    ramach art. 189 k.p.c.

    Jona