    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dedykowane windowsy, allegro i MS...
    Date: Fri, 08 May 2009 15:18:34 +0200

    Witam

    Pa_blo napisał(a) :
    > witam ponownie szanownych grupowiczow

    (ciach nowelę. Ktoś to doczytał do końca?)

    Allegro jest prywatną firmą. Wbij to sobie waść do głowy. Jak
    powie, że łysych nie obsługuje, to nie obsługuje. "I co mi pan
    zrobi?"

    Sprzedawałem OEM w pełnym komplecie. Oczywiście oryginalna płyta.
    Do kompletu dołączona już nie potrzebna mi kopia tej płyty.
    Debilek/adminek a może debilka/adminka usunęli aukcję i zawiesili
    mi konto za sprzedaż _kopii_ płyty. Na nic dyskusja z tłumokami,
    że zgodnie z prawem i licencją mam sprzedać wszystkie elementy
    systemu, w tym dodatkową kopię oprogramowania. No i co tu dodać?

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE