  • Data: 2009-05-08 21:54:56
    Temat: Re: dedykowane windowsy, allegro i MS...
    Od: "Pa_blo" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gu1bga$j1u$1@inews.gazeta.pl...

    > (ciach nowelę. Ktoś to doczytał do końca?)

    hehe
    a chcialem dac linka :)

    > Allegro jest prywatną firmą. Wbij to sobie waść do głowy. Jak powie, że
    > łysych nie obsługuje, to nie obsługuje. "I co mi pan zrobi?"
    >
    > Sprzedawałem OEM w pełnym komplecie. Oczywiście oryginalna płyta. Do
    > kompletu dołączona już nie potrzebna mi kopia tej płyty. Debilek/adminek a
    > może debilka/adminka usunęli aukcję i zawiesili mi konto za sprzedaż
    > _kopii_ płyty. Na nic dyskusja z tłumokami, że zgodnie z prawem i licencją
    > mam sprzedać wszystkie elementy systemu, w tym dodatkową kopię
    > oprogramowania. No i co tu dodać?

    Ale ja to wszystko wiem i nie rozumiem dlaczego tak robia w koncu na tym
    traca. Jakie konszachty maja z MS ? Czego sie boja?

    A to, ze allegro potrafi byc wredne, to wiem :)
    Kiedys namietnie handlowalem na alledrogo. Naturalnie wyznaje zasade "klient
    nasz pan" jednak dodaje "w granicach rozsadku" :) To, ze nie wlazilem w dupe
    roznym debilom skutkowalo jakimis tam skargami. Oczywiscie w pewnym stopniu
    wszystko bylo tolerowane bo w koncu czlowiek im przelewal niekiedy i 15 tys
    miesiecznie ale "supersprzedaca" mi sie nie nalezal... Byly wymyslane
    przerozne powody aby nie dac tego tytulu i przed kazda kwalifikacja w tym
    programie bylo wysylane jakies ostrzezenie, ze cos robie niezgodnie z
    regulaminem :) Po "wypisaniu" sie z tego programu czepialstwo ustalo jak
    reka odjal :)

    Podobnie postepuje niemiecki Ebay i Paypal. Kiedy masz swieze konto i
    wplynie sporo srodkow, zaczynaja zadac przeroznych dokumentow (wlacznie z
    rozmiarem gumy od gaci) blokujac mozliwosc wyplat. Jesli zamiast grzecznie
    przeslac im dokumenty zaczynasz sie stawiac napuszczajac prawnika, to w
    jakis dziwny sposob okazuje sie, ze zlamales jakis podpunkt regulaminu Ebay
    i blokuja definitywnie konto...

    Picasso